PhD Scholor
Islamic Studies Allama Iqbal Open University Islamabad
M. Phil Islamic Studies
International Islamic University Islamabab
2007
3.96/4 CGPA
Teaching at NUML Multan Campus since 2007 to till.(10 years Teaching Experience)
1- عہد مکی کا نبوی نظام تعلیم اور اس کی عصری معنویت (Y)
2- Religious Sectarianism, Its Causes and Possible Solution:An Analysis in Contemporary Perspective.( Y)
3- Hazrat Umar’s (R.A) power of judgment and his methodology of reasoning from the Quran. (Y)
4- الضوابط الشرعية فى تعليم ا لمرءة المسلمة، وتطبيقها على الظروف المعاصرة( Y)
5- A Research Study of Shikh Albani's Methodology in His book "Silsilah Al Ahadith Al Daeefah Wal Moudouah"(Y)
6- مسلم معاشرے میں مسجد کی ضرورت وا ہمیت( اسلامی تعلیمات اور عصرحاضر کے تناظرمیںتحقیقی و تجزیاتی مطالعہ(Y )
PhD Scholor
Islamic Studies Allama Iqbal Open University Islamabad
M. Phil Islamic Studies
International Islamic University Islamabab
2007
3.96/4 CGPA
Teaching at NUML Multan Campus since 2007 to till.(10 years Teaching Experience)
1- عہد مکی کا نبوی نظام تعلیم اور اس کی عصری معنویت (Y)
2- Religious Sectarianism, Its Causes and Possible Solution:An Analysis in Contemporary Perspective.( Y)
3- Hazrat Umar’s (R.A) power of judgment and his methodology of reasoning from the Quran. (Y)
4- الضوابط الشرعية فى تعليم ا لمرءة المسلمة، وتطبيقها على الظروف المعاصرة( Y)
5- A Research Study of Shikh Albani's Methodology in His book "Silsilah Al Ahadith Al Daeefah Wal Moudouah"(Y)
6- مسلم معاشرے میں مسجد کی ضرورت وا ہمیت( اسلامی تعلیمات اور عصرحاضر کے تناظرمیںتحقیقی و تجزیاتی مطالعہ(Y )